Co je to status produktu?
Status produktu slouží k označení zboží (např. novinka, akce, sleva apod.). Tyto statusy lze zákazníkům na webu zobrazit jako barevný štítek v rohu dlaždice produktu a v jeho detailu. Tohoto označení můžete využít i při filtrování produktů se stejnou vlastností v administraci.
Filtrování pomocí statusů v administraci produktů vypadá takto:
Systémové statusy (např. sleva ve formátu “-X%”) jsou přiřazeny produktu systémem (status se přiřadí po zlevnění produktu). Automatické statusy jsou přiřazovány systémem jakmile produkty splňují požadovanou podmínku z nastavení (např. status dárek zdarma se přiřadí automaticky, pokud má produkt přiřazen dárek, status doprava zdarma se zobrazí automaticky, pokud cena za produkt přesáhne nastavenou mez pro dopravu zdarma, apod.).
V administraci si lze vytvořit libovolné vlastní statusy, vybrat si barvu pro štítek, určit zda a kde se má štítek zobrazovat atd. Barevnost štítku lze změnit u všech statusů včetně těch systémových. Stejně tak lze jednotlivě vybrat zda se má status zobrazovat zákazníkům, nebo jestli bude skrytý a bude se používat pouze pro interní účely.
Řazení statusů lze libovolně měnit (např. podle důležitosti nebo využití).
Jak vytvořit nový status?
Editor “statusy produktů” se nachází v levém sloupku administrace pod záložkou “číselníky”. Klikněte na tlačítko “přidat status”. Zadejte název statusu a vyberte zda se má tento status zobrazovat zákazníkům. Doplňující informace se zobrazují po najetí kurzorem myši na viditelný status.
Jak nastavit status vybraným produktům?
Status lze vybranému produktu přiřadit v nastavení produktu pod záložkou “Slevy a statusy”.
Kliknutím na tlačítko “Přidat status” vyberte požadovaný status a nastavte jeho platnost.
Statusy lze hromadně přiřazovat a mazat i pomocí hromadných akcí. Zaškrtněte produkty, které mají mít status přiřazen a klikněte na tlačítko hromadné akce pod výpisem produktů. Vyberte metodu výběru produktů podle potřeby a který status má být přiřazen.
Jak fungují hromadné akce s produkty