Slevu lze nastavit pomocí hromadných akcí pod výpisem produktů nebo na záložce “slevy a statusy” u konkrétního produktu.
Hromadné akce “sleva - přidat” a “sleva - odstranit” lze uplatnit stejně jako všechny ostatní hromadné akce na (ne)zaškrtnuté a schránku produktů. Jak fungují hromadné akce s produkty.
Výše slevy
Výši slevy lze zadat procentuálně nebo pevnou částkou, která se odečte od původní ceny. Je možné nastavit i platnost, kdy se sleva automaticky po vypršení zvolené lhůty odstraní. Zaškrtnutí políčka “aktuální cena produktu je již finální” umožňuje nastavit slevu, aniž by došlo ke snížení již nastavené původní ceny. Pouze se tak vypočte původní sleva před touto slevou.
Štítek se slevou u dlaždice produktu a v detailu produktu je tzv. systémový status produktu, který se nastaví automaticky při nastavení jakékoliv slevy. Tento status lze editovat v nastavení “statusy produktů”, které se nachází v levém sloupku administrace pod záložkou “číselníky”.
Kliknutím na štítek se symbolem “S” ve filtrech nad seznamem produktů lze zobrazit všechny produkty s aktivní slevou.