
Software pro efektivní komunikaci a spolupráci
Používání systému na správu požadavků, komunikaci a spolupráci je jedním z hlavních pilířů efektivního fungování firmy. Co to prakticky znamená?
- Požadavky jsou přijímány různými kanály a evidovány včetně související komunikace ve formě ticketů. To znamená dokonalý přehled o stavu požadavků a možnost řešit je v týmu tak, aby žádný z nich nezůstal neřešen.
- Převedení komunikace do Nardo Space vede k omezení e-mailové komunikace, což významně šetří čas a další prostředky.
- Informace v ticketech a související komunikace jsou snadno vyhledatelné a jsou ukládány a zálohovány centrálně. To je ideální prevencí ztráty a úniku dat,
- U ticketů lze měřit SLA, evidovat pracovní výkazy, provádět schvalování. To vše vede ke zvyšování kvality služeb a zároveň optimalizaci procesů a nákladů.
Široké možnosti nasazení
Systém lze díky rozsahu funkcí a customizovatelnosti použít pro různé interní agendy napříč různými firmami a stejně tak pro externí zákazníky.
- Interní požadavky mohou zahrnovat např. IT, HR, obchod, provoz, vývoj. Požadavky mohou být např. na servisní zásah, hlídání pravidelných činností, tvorbu nabídky, nákup vybavení, vývoj, dodávku zákazníkovi, GDPR, Kaizen.
- Požadavky externích zákazníků mohou být charakteru dotaz, reklamace, poptávka, objednávka, fakturace, servisní požadavek, GDPR požadavek a další.
- Využitelnost je jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru, kde je externím zákazníkem občan.
Optimalizace procesů a nákladů
Systém umožňuje sledovat efektivitů práce a procesů dle různých kritérií a také nákladovost jednotlivých agend. Díky tomu lze provádět optimalizace. Optimalizace nemusí vždy znamenat pouze opravu problematického stavu. Může také znamenat další zlepšení funkčního stavu, snížení nákladů nebo zvýšení spokojenosti zákazníků.
- Měření SLA umožňuje identifikovat a řešit problematické agendy, neefektivní procesy, případně kompetenci řešitelů.
- Evidence pracovních výkazů ukazuje nákladovost jednotlivých agend a efektivitu řešitelů.
- Analýza četnosti a opakování požadavků může při správně zvolených kritériích pomoci optimalizovat agendy, procesy a kompetence řešitelů.
- Využívání automatizačních nástrojů také pomáhá při optimalizaci. Lze využívat např. automatické tickety pro plánování servisních prohlídek, obnovování licencí, kontaktování klientů.
Klíčové vlastnosti
Multikanálová komunikace
Zakládání a aktualizace požadavků z více kanálů. Formulář, e-mail, widget, telefon. Zasílání e-mailů externím zákazníkům. Vícekanálové notifikace.
Nástroje pro spolupráci
Řešitelské skupiny a oprávnění. Ochrana proti kolizím při řešení. Interní diskuze řešitelů. Dedikování úloh formou subticketů. Notifikace změn, sledování ticketů.
Podpora procesů
Libovolné množství workflow ticketů. Kategorizace požadavků. Řešitelské skupiny, lokality. Individuální SLA a vykazovací tarify na úrovni firem a služeb.
Nástroje pro automatizaci
Automatická klasifikace a přidělování ticketů. Automatizace workflow. Automaticky vytvářené tickety, šablonování.
Měření kvality a efektivity
Měření SLA, response a recovery time. Vykazování času a kilometrů při různých tarifech. Reporty dle sledovaných kritérií.
Široké možnosti customizace
Možnosti detailní konfigurace. Možnost vývoje funkcí a modulů na míru. Integrace na další systémy zákazníka.
Ukázat další vybrané funkce (kompletní seznam je níže ke stažení)
Zabezpečení
Řízení přístupů
Uživatelské role a oprávnění
Řešitelské skupiny
Kategorie ticketů
Lokality a pobočky
Interní diskuze
Dovolené
Tickety
Šablony ticketů
Subtickety
Opakované tickety
Workflow ticketů
Schvalování
Vykazování
Štítky
Filtrování ticketů
Vyhledávání
Notifikace
Dashboardy
Přehledy a reporty
Znalostní báze
Responzivní design
Customizace
Důvěřují nám například
Máte dotazy? Chcete si Nardo Space vyzkoušet? Napište nám
V případě zájmu o další informace nás kontaktujte. Rádi Vám poskytneme detailnější informace o systému, cenách, distributorském programu a také si můžete systém vyzkoušet.