Prostředí pro efektivní komunikaci a spolupráci

  • Nardo Space je více než jen IT service desk nebo helpdesk.
  • Slouží ke správě požadavků, komunikaci a spolupráci napříč celou firmou.
  • Je také ideálním nástrojem na komunikaci s externími zákazníky.
  • Nahrazuje neefektivní e-mailovou komunikaci.
  • Podporuje efektivní týmovou komunikaci, spolupráci a zastupitelnost.
  • Je ideálním řešením pro vzdálenou spolupráci jako homeoffice, remote working.
  • Umožňuje optimalizovat procesy a snižovat náklady díky nástrojům na měření kvality.
  • Obsahuje nástroje pro evidenci odpracovaného času.
  • Je možné jej plně přizpůsobit procesům a integrovat mezi ostatní aplikace.
  • Integrace na e-shopy Weby24 významě zefektivňuje zákaznickou podporu a obecně provozování e-shopu.

Mobilní intro SD
Obrázek

Software pro efektivní komunikaci a spolupráci

Používání systému na správu požadavků, komunikaci a spolupráci je jedním z hlavních pilířů efektivního fungování firmy. Co to prakticky znamená?

  • Požadavky jsou přijímány různými kanály a evidovány včetně související komunikace ve formě ticketů. To znamená dokonalý přehled o stavu požadavků a možnost řešit je v týmu tak, aby žádný z nich nezůstal neřešen.
  • Převedení komunikace do Nardo Space vede k omezení e-mailové komunikace, což  významně šetří čas a další prostředky.
  • Informace v ticketech a související komunikace jsou snadno vyhledatelné a jsou ukládány a zálohovány centrálně. To je ideální prevencí ztráty a úniku dat, 
  • U ticketů lze měřit SLA, evidovat pracovní výkazy, provádět schvalování. To vše vede ke zvyšování kvality služeb a zároveň optimalizaci procesů a nákladů.


Široké možnosti nasazení

Systém lze díky rozsahu funkcí a customizovatelnosti použít pro různé interní agendy napříč různými firmami a stejně tak pro externí zákazníky.

  • Interní požadavky mohou zahrnovat např. IT, HR, obchod, provoz, vývoj. Požadavky mohou být např. na servisní zásah, hlídání pravidelných činností, tvorbu nabídky, nákup vybavení, vývoj, dodávku zákazníkovi, GDPR, Kaizen.
  • Požadavky externích zákazníků mohou být charakteru dotaz, reklamace, poptávka, objednávka, fakturace, servisní požadavek, GDPR požadavek a další.
  • Využitelnost je jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru, kde je externím zákazníkem občan.
Obrázek
Obrázek

Optimalizace procesů a nákladů

Systém umožňuje sledovat efektivitů práce a procesů dle různých kritérií a také nákladovost jednotlivých agend. Díky tomu lze provádět optimalizace. Optimalizace nemusí vždy znamenat pouze opravu problematického stavu. Může také znamenat další zlepšení funkčního stavu, snížení nákladů nebo zvýšení spokojenosti zákazníků.

  • Měření SLA umožňuje identifikovat a řešit problematické agendy, neefektivní procesy, případně kompetenci řešitelů.
  • Evidence pracovních výkazů ukazuje nákladovost jednotlivých agend a efektivitu řešitelů.
  • Analýza četnosti a opakování požadavků může při správně zvolených kritériích pomoci optimalizovat agendy, procesy a kompetence řešitelů.
  • Využívání automatizačních nástrojů také pomáhá při optimalizaci. Lze využívat např. automatické tickety pro plánování servisních prohlídek, obnovování licencí, kontaktování klientů.


Proč používat Nardo Space?

  • Nahrazení neefektivní e-mailové komunikace
  • Podpora týmové komunikace, spolupráce a zastupitelnosti
  • Řešení pro vzdálenou spolupráci jako homeoffice, remote working
  • Příjem dotazů a požadavků z více různých kanálů
  • Evidence zákaznických i interních požadavků
  • Přehled o stavu, řešení a komunikaci v rámci požadavků, snadné vyhledávání
  • ​​Vyšší kvalita zákaznické podpory, měření kvality (SLA)
  • Evidence odpracovaného času, podklady pro fakturaci​
  • To vše znamená úsporu času a nákladů​


Chci vědět více

Klíčové vlastnosti

Multikanálová komunikace

Zakládání a aktualizace požadavků z více kanálů. Formulář, e-mail, widget, telefon. Zasílání e-mailů externím zákazníkům. Vícekanálové notifikace.

Nástroje pro spolupráci

Řešitelské skupiny a oprávnění. Ochrana proti kolizím při řešení. Interní diskuze řešitelů. Dedikování úloh formou subticketů. Notifikace změn, sledování ticketů. 

Podpora procesů

Libovolné množství workflow ticketů. Kategorizace požadavků. Řešitelské skupiny, lokality. Individuální SLA a vykazovací tarify na úrovni firem a služeb. 

Nástroje pro automatizaci

Automatická klasifikace a přidělování ticketů. Automatizace workflow. Automaticky vytvářené tickety, šablonování.​

Měření kvality a efektivity

Měření SLA, response a recovery time. Vykazování času a kilometrů při různých tarifech. Reporty dle sledovaných kritérií.

Široké možnosti customizace

Možnosti detailní konfigurace. Možnost vývoje funkcí a modulů na míru. Integrace na další systémy zákazníka.

Ukázat další vybrané funkce (kompletní seznam je níže ke stažení)

Zabezpečení


Řízení přístupů


Uživatelské role a oprávnění


Řešitelské skupiny


Kategorie ticketů


Lokality a pobočky

Interní diskuze


Dovolené


Tickety


Šablony ticketů


Subtickety


Opakované tickety


Workflow ticketů


Schvalování


Vykazování


Štítky


Filtrování ticketů


Vyhledávání


Notifikace


Dashboardy


Přehledy a reporty


Znalostní báze

Responzivní design


Customizace

Důvěřují nám například

Ke stažení

pdf Nardo Space - funkce Seznam funkcí k 22.5.2022. Pro aktuální verzi seznamu nás kontaktujte.
pdf Nardo Space - představeni a FAQ Základní informace o systému, FAQ na téma efektivního využití systému a provozování v cloudovém prostředí
pdf Nardo Space - leták Podklad tištěného PDF letáku se všemi základními informacemi o Nardo Spave

Máte dotazy? Chcete si Nardo Space vyzkoušet? Napište nám

V případě zájmu o další informace nás kontaktujte. Rádi Vám poskytneme detailnější informace o systému, cenách, distributorském programu a také si můžete systém vyzkoušet.

Kontaktní formulář

Obchodní oddělení

Technická podpora

Zavolejte nám

Napište nám