Service Desk Weby24 - efektivní správa požadavků a komunikace

  • Naše řešení je více než jen IT service desk. 
  • Slouží pro zpracování interních požadavků napříč celou firmou a je také ideálním nástrojem na podporu a komunikaci s externími zákazníky.
  • Je možné nahradit s ním neefektivní e-mailovou komunikaci.
  • Obsažené nástroje na spolupráci šetří čas na zpracování požadavků.
  • Je možné jej plně přizpůsobit procesům a integrovat mezi ostatní aplikace.
  • Nástroje na měření efektivity a kvality umožňují optimalizovat procesy a snižovat náklady.

      Mám zájem o zkušební provoz


Výhody používání Service Desku

Používání systému pro správu požadavků je jedním z hlavních pilířů efektivního fungování firmy. Co to prakticky znamená?

  • Požadavky jsou přijímány různými kanály a evidovány včetně související komunikace ve formě ticketů. To znamená dokonalý přehled o stavu požadavků a možnost řešit je v týmu tak, aby žádný z nich nezůstal neřešen.
  • Převedení komunikace do Service Desku vede k omezení e-mailové komunikace, což  významně šetří čas a další prostředky.
  • Informace v ticketech a související komunikaci jsou snadno vyhledatelné a jsou ukládány centrálně. To je ideální prevencí ztráty a úniku dat.
  • U ticketů lze měřit SLA, evidovat pracovní výkazy, provádět schvalování. To vše vede ke zvyšování kvality služeb a zároveň optimalizaci procesů a nákladů.
Obrázek
Obrázek

Široké možnosti nasazení

Systém lze díky rozsahu funkcí a customizovatelnosti použít pro různé interní agendy napříč různými firmami a stejně tak pro externí zákazníky.

  • Interní požadavky mohou zahrnovat např. IT, HR, obchod, provoz, vývoj. Požadavky mohou být na servisní zásah, hlídání pravidelných činností, tvorbu nabídky, nákup vybavení, vývoj, dodávku zákazníkovi, GDPR, Kaizen.
  • Požadavky externích zákazníků mohou být charakteru dotaz, reklamace, poptávka, objednávka, fakturace, servisní požadavek, GDPR požadavek a další.
  • Využitelnost je jak v soukromém, tak veřejném sektoru, kde je externím zákazníkem občan.
Obrázek

Optimalizace procesů a nákladů

Systém umožňuje sledovat efektivitů práce a procesů dle různých kritérií a také nákladovost jednotlivých agend. Díky tomu lze provádět optimalizace. Optimalizace nemusí vždy znamenat pouze opravu problematického stavu. Může také znamenat další zlepšení funkčního stavu, snížení nákladů nebo zvýšení spokojenosti zákazníků.

  • Měření SLA umožňuje identifikovat a řešit problematické agendy, neefektivní procesy, případně kompetenci řešitelů.
  • Evidence pracovních výkazů ukazuje nákladovost jednotlivých agend a efektivitu řešitelů.
  • Analýza četnosti a opakování požadavků může při správně zvolených kritériích pomoci optimalizovat agendy, procesy a kompetence řešitelů.
  • Využívání automatizačních nástrojů také pomáhá při optimalizaci. Lze využívat např. automatické tickety pro plánování servisních prohlídek, obnovování licencí, kontaktování klientů.
Obrázek

Klíčové vlastnosti

Multikanálová komunikace

Zakládání a aktualizace požadavků z více kanálů. Formulář, e-mail, widget, telefon. Zasílání e-mailů externím zákazníkům. Vícekanálové notifikace.

Nástroje pro spolupráci

Řešitelské skupiny a oprávnění. Ochrana proti kolizím při řešení. Interní diskuze řešitelů. Dedikování úloh formou subticketů. Notifikace změn, sledování ticketů. 

Podpora procesů

Libovolné množství workflow ticketů. Kategorizace požadavků. Řešitelské skupiny, lokality. Individuální SLA a vykazovací tarify na úrovni firem a služeb. 

Nástroje pro automatizaci

Automatická klasifikace a přidělování ticketů. Automatizace workflow. Automaticky vytvářené tickety, šablonování.​


Měření kvality a efektivity

Měření SLA, response a recovery time, spokojenosti zadavatelů. Vykazování času a kilometrů při různých tarifech. Reporty dle sledovaných kritérií.

Široké možnosti customizace

Možnosti detailní konfigurace. Možnost vývoje funkcí a modulů na míru. Integrace na další systémy zákazníka.

Ke stažení

Service Desk - leták Podklad tištěného PDF letáku se všemi základními informacemi o Service Desku
Service Desk - představeni a FAQ Základní informace o systému, FAQ zejména na téma service desk a cloudové prostředí
Service Desk - funkce Seznam funkcí k 11.10.2021. Pro aktuální verzi seznamu nás kontaktujte.
Service Desk - screenshoty - účto Screenshoty z ukázkové instance pro účetní firmu
Service Desk - screenshoty - e-shop Screenshoty z ukázkové instance pro e-shop


Pro ukázku aktuální verze systému nás neváhejte kontaktovat.

Důvěřují nám

Výhody Service Desku v kostce

  • Nahrazení neefektivní emailové komunikace
  • Příjem dotazů a požadavků z více různých kanálů
  • Evidence dotazů a požadavků včetně zákaznické a interní komunikace, snadné vyhledávání
  • Přehled o stavu a historii řešení dotazů a požadavků
  • Spolupráce nad dotazy a požadavky, zastupitelnost
  • Vyšší kvalita zákaznické podpory, měřitelnost kvality (SLA)
  • Evidence odpracovaného času, placeného i interního

Vyzkoušejte i Vy naše řešení

V případě zájmu o další informace nás kontaktujte. Rádi Vám poskytneme detailnější informace o systému, cenách, distributorském programu a také si můžete systém vyzkoušet.

Kontaktní formulář