ServiceDesk pro efektivní práci

  • Naše řešení je více než jen IT service desk. 
  • Umí pokrýt interní požadavky napříč celou organizací a je také ideálním nástrojem na podporu externích zákazníků.
  • Je možné jej plně přizpůsobit procesům
    a integrovat mezi ostatní aplikace.
  • Obsažené nástroje na spolupráci
    šetří čas na zpracování požadavků. 
  • Nástroje na měření efektivity a kvality umožňují optimalizovat procesy a snižovat náklady.

      Mám zájem o zkušební provoz

 

 

 

Efektivní zpracování požadavků

Používání systému pro správu požadavků je jedním z hlavních pilířů efektivního fungování organizace. Co to prakticky znamená?

  • Požadavky jsou přijímány různými kanály a evidovány včetně související komunikace ve formě ticketů. To znamená dokonalý přehled o stavu požadavků a možnost řešit je v týmu. Omezení e-mailové komunikace významně šetří čas a další prostředky.
  • Informace v ticketech a související komunikaci jsou snadno vyhledatelné a jsou ukládány centrálně. To je ideální prevencí ztráty a úniku dat.
  • U ticketů lze měřit SLA, evidovat pracovní výkazy, provádět schvalování. To vše vede ke zvyšování kvality služeb a zároveň optimalizaci procesů a nákladů.
Obrázek
Obrázek

Široké možnosti nasazení

Systém lze díky rozsahu funkcí a customizovatelnosti využít pro různé agendy napříč různými organizacemi a stejně tak pro externí zákazníky.

  • Interní požadavky mohou zahrnovat např. IT, HR, obchod, operations. Požadavky mohou být na servisní zásah, hlídání pravidelných činností, tvorbu nabídky, nákup vybavení, vývoj, dodávku zákazníkovi, GDPR, Kaizen.
  • Požadavky externích zákazníků mohou být charakteru reklamace, poptávka, objednávka, servisní požadavek, GDPR, běžný dotaz.
  • Využitelnost je jak v soukromém, tak státním sektoru, kde je externím zákazníkem občan.
Obrázek

Optimalizace procesů a nákladů

Systém umožňuje sledovat efektivitů práce a procesů dle různých kritérií a také nákladovost jednotlivých agend. Díky tomu lze provádět optimalizace. Optimalizace nemusí vždy znamenat pouze opravu problematického stavu. Může také znamenat další zlepšení funkčního stavu, snížení nákladů nebo zvýšení spokojenosti zákazníků.

  • Měření SLA umožňuje identifikovat a řešit problematické agendy, neefektivní procesy, případně kompetenci řešitelů.
  • Evidence pracovních výkazů ukazuje nákladovost jednotlivých agend a efektivitu řešitelů.
  • Analýza četnosti a opakování požadavků může při správně zvolených kritériích pomoci optimalizovat agendy, procesy a kompetence řešitelů.
  • Využívání automatizačních nástrojů také pomáhá při optimalizaci. Lze využívat např. automatické tickety pro plánování servisních prohlídek, obnovování licencí, kontaktování klientů.
Obrázek

Klíčové vlastnosti


Podpora procesů

Libovolné množství vlastních workflow a stavů ticketů. Kategorizace požadavků dle různých kritérií. Lokality a řešitelské skupiny. Schvalování zadání a řešení.


Nástroje pro spolupráci

Interní diskuze řešitelů. Znalostní báze s vazbou na tickety. Vazby mezi tickety, subtickety. Notifikace změn, sledování ticketů. Řesitelská oprávnění.


Měření kvality a efektivity

Měření SLA, response a recovery time, spokojenosti zadavatelů. Vykazování času a kilometrů při různých tarifech. Reporty dle sledovaných kritérií.


Multikanálová komunikace

Zakládání a aktualizace požadavků z více kanálů. Formulář, e-mail, widget, telefon. Zasílání e-mailů externím zadavatelům. Vícekanálové notifikace.


Nástroje pro automatizaci

Automaticky vytvářené tickety, šablonování. Přidělování řešitelů dle lokalit. Automatizace worfklow. Automatické generování reportů.


Široké možnosti customizace

Customizovatelný design aplikace. Možnosti detailní konfigurace. Možnost vývoje funkcí a modulů na míru. Integrace na další systémy zákazníka.

Důvěřují nám

Proč používat ServiceDesk?

Servicedesk nahrazuje neefektivní e-mailovou komunikaci

Zvyšuje kvalitu zákaznické podpory

Podporuje týmovou spolupráci

Šetří čas a náklady

Vyzkoušejte i Vy naše řešení

V případě zájmu o další informace nás kontaktujte. Rádi Vám poskytneme detailnější informace o systému, cenách a distributorském programu a také si můžete systém vyzkoušet.

Kontaktní formulář