Service Desk - efektivní správa požadavků a komunikace

  • Naše řešení je více než jen IT service desk. 
  • Umí pokrýt interní požadavky napříč celou firmou a je také ideálním nástrojem na podporu externích zákazníků.
  • Je možné jej plně přizpůsobit procesům a integrovat mezi ostatní aplikace.
  • Obsažené nástroje na spolupráci šetří čas na zpracování požadavků. 
  • Nástroje na měření efektivity a kvality umožňují optimalizovat procesy a snižovat náklady.

      Mám zájem o zkušební provoz




Výhody používání Service Desku

Používání systému pro správu požadavků je jedním z hlavních pilířů efektivního fungování firmy. Co to prakticky znamená?

  • Požadavky jsou přijímány různými kanály a evidovány včetně související komunikace ve formě ticketů. To znamená dokonalý přehled o stavu požadavků a možnost řešit je v týmu tak, aby žádný z nich nezůstal neřešen.
  • Omezení e-mailové komunikace významně šetří čas a další prostředky.
  • Informace v ticketech a související komunikaci jsou snadno vyhledatelné a jsou ukládány centrálně. To je ideální prevencí ztráty a úniku dat.
  • U ticketů lze měřit SLA, evidovat pracovní výkazy, provádět schvalování. To vše vede ke zvyšování kvality služeb a zároveň optimalizaci procesů a nákladů.
Obrázek
Obrázek

Široké možnosti nasazení

Systém lze díky rozsahu funkcí a customizovatelnosti použít pro různé interní agendy napříč různými firmami a stejně tak pro externí zákazníky.

  • Interní požadavky mohou zahrnovat např. IT, HR, obchod, provoz, vývoj. Požadavky mohou být na servisní zásah, hlídání pravidelných činností, tvorbu nabídky, nákup vybavení, vývoj, dodávku zákazníkovi, GDPR, Kaizen.
  • Požadavky externích zákazníků mohou být charakteru reklamace, poptávka, objednávka, servisní požadavek, GDPR, fakturace a další.
  • Využitelnost je jak v soukromém, tak státním sektoru, kde je externím zákazníkem občan.
Obrázek

Optimalizace procesů a nákladů

Systém umožňuje sledovat efektivitů práce a procesů dle různých kritérií a také nákladovost jednotlivých agend. Díky tomu lze provádět optimalizace. Optimalizace nemusí vždy znamenat pouze opravu problematického stavu. Může také znamenat další zlepšení funkčního stavu, snížení nákladů nebo zvýšení spokojenosti zákazníků.

  • Měření SLA umožňuje identifikovat a řešit problematické agendy, neefektivní procesy, případně kompetenci řešitelů.
  • Evidence pracovních výkazů ukazuje nákladovost jednotlivých agend a efektivitu řešitelů.
  • Analýza četnosti a opakování požadavků může při správně zvolených kritériích pomoci optimalizovat agendy, procesy a kompetence řešitelů.
  • Využívání automatizačních nástrojů také pomáhá při optimalizaci. Lze využívat např. automatické tickety pro plánování servisních prohlídek, obnovování licencí, kontaktování klientů.
Obrázek

Klíčové vlastnosti


Podpora procesů

Libovolné množství vlastních workflow a stavů ticketů. Kategorizace požadavků dle různých kritérií. Lokality a řešitelské skupiny. Schvalování zadání a řešení.

Nástroje pro spolupráci

Interní diskuze řešitelů. Znalostní báze s vazbou na tickety. Vazby mezi tickety, subtickety. Notifikace změn, sledování ticketů. Řesitelské skupiny a oprávnění.


Měření kvality a efektivity

Měření SLA, response a recovery time, spokojenosti zadavatelů. Vykazování času a kilometrů při různých tarifech. Reporty dle sledovaných kritérií.

Multikanálová komunikace

Zakládání a aktualizace požadavků z více kanálů. Formulář, e-mail, widget, telefon. Zasílání e-mailů externím zákazníkům. Vícekanálové notifikace.

Nástroje pro automatizaci

Automaticky vytvářené tickety, šablonování. Automatická klasifikace ticketů. Automatizace worfklow. Automatické generování reportů.

Široké možnosti customizace

Individuální design aplikace. Možnosti detailní konfigurace. Možnost vývoje funkcí a modulů na míru. Integrace na další systémy zákazníka.

Ke stažení

Service Desk - leták Podklad tištěného PDF letáku se všemi základními informacemi o Service Desku
Service Desk - představeni a FAQ Základní informace o systému, FAQ zejména na téma service desk a cloudové prostředí
Service Desk - funkce Seznam funkcí k 5.10.2019
Service Desk - screenshoty - účto Screenshoty z ukázkové instance pro účetní firmu
Service Desk - screenshoty - e-shop Screenshoty z ukázkové instance pro e-shop



Důvěřují nám

Výhody Service Desku v kostce

  • Nahrazení neefektivní emailové komunikace
  • Příjem dotazů a požadavků z více různých kanálů
  • Evidence dotazů a požadavků včetně zákaznické a interní komunikace, snadné vyhledávání
  • Přehled o stavu a historii řešení dotazů a požadavků
  • Spolupráce nad dotazy a požadavky, zastupitelnost
  • Vyšší kvalita zákaznické podpory, měřitelnost kvality (SLA)
  • Evidence odpracovaného času, placeného i interního

Vyzkoušejte i Vy naše řešení

V případě zájmu o další informace nás kontaktujte. Rádi Vám poskytneme detailnější informace o systému, cenách, distributorském programu a také si můžete systém vyzkoušet.

Kontaktní formulář