
Mezinárodní e-shop
Mezinárodní e-shop od Weby24 je ideálním řešením, které Vás podpoří v růstu a díky kterému se můžete plně soustředit na vlastní obchod.
Jedná se o unikátní řešení, které má perfektní překlady, široký výběr platebních metod, exporty pro zahraniční srovnávače zboží, centrální správu zboží a objednávek, možnost nezávislého designu, marketingu a cenotvorby pro každou zemi, moderní designy a mnoho dalšího. E-shopy jsou trvale vyvíjeny, aby držely krok s aktuálními trendy.
Aktuálně podporované jazyky: CZ, SK, EN, DE, PL, HU, RO, BG, IT, ES
V případě potřeby lze v krátkém čase přidat další jazyky.


Perfektní řešení bez starostí
E-shopy běží na našich serverech, které jsou pro tento účel vyladěné tak, aby bylo vše rychlé, bezpečné a zálohované. Naši techničtí specialisté jsou k dispozici, když je třeba poradit s ovládáním e-shopu, něco nastavit nebo upravit.
Platforma e-shopu je neustále rozvíjena, aby funkčně i designově odpovídala trendům a obsahovala vše pro efektivní prodej. Toho využívají jak naši marketingoví specialisté, jejichž služby jsou našim zákazníkům k dispozici, tak vlastní specialisté našich zákazníků.
Správa e-shopu
Správa a evidence v centrálním e-shopu
- Vedení skladu
- Překlady produktů, e-mailů, dokladů
- Ceníky pro všechny země v daných měnách
- Evidence objednávek (v jazyce centrálního e-shopu)
- Evidence faktur
(zároveň v jazyce zákazníka i centrálního e-shopu) - Nastavení doprav a plateb
(překlady a ceny pro všechny země v daných měnách) - Dárkové hladiny
(překlady a ceny pro všechny země v daných měnách) - Správa zákazníků
- Napojení na účetní systém
- Napojení na dodavatele
Správa na úrovni každého napojeného e-shopu
- Design
- Obsah (články, bannery)
- Překlady obsahu
- Cenové akce (pokud nejsou spravovány centrálně)
- Promované produkty
- Marketing, měřicí kódy
- SEO
- Exportní feedy, srovnávače

Prodej do zahraničí
Prodej v každé zemi probíhá kompletně v jazyce zákazníka. Objednávky jsou synchronizovány do hlavního e-shopu. Faktury jsou dostupné v jazyce zákazníka i obchodníka.
Aktuálně podporované jazyky: CZ, SK, EN, DE, PL, HU, RO, BG, IT, ES
V případě potřeby lze v krátkém čase přidat další jazyky.
Správa zákazníků
Zákazníci jsou spravování centrálně. U každého zákazníka je možnost evidence nákupu v dané zemi, nákupního chování, zájmu o obchodní sdělení a další. Je možnost filtrace a exportů.

Statistiky prodejů
Prodeje jsou evidovány centrálně přes objednávky, produkty, zákazníky a jednotlivé země. Veškeré informace lze pohodlně exportovat pro další zpracování.
Příklad nastavení doprav, plateb, srovnávačů
Dopravy a platby jsou spravovány centrálně, nezávisle pro každou zemi. Na výběr je množství on-line plateb, doprav a nejvýznamnější srovnávače zboží pro každou zemi.
Země | Dopravní možnosti | Platební možnosti | Srovnávače |
---|---|---|---|
Česká pošta, PPL Zásilkovna.cz | ThePay / GoPay, PayPal, bankovní převod, dobírka | Heureka.cz Google nákupy | |
Slovenská pošta, GLS, Zasielkovňa | cardPay, PayPal, bankovní převod, dobírka | Heureka.sk | |
DPD | Przelewy24, PayPal, bankovní převod, dobírka | Ceneo.pl Nokaut.pl | |
Deutsche Post | Sofort, PayPal, bankovní převod, dobírka | Idealo.de | |
Österreichische Post | Sofort, PayPal, bankovní převod, dobírka | Idealo.at |
Výhody platformy
Rychlá a kvalitní zákaznická podpora
Bezpečná platforma
Rychlé načítání e-shopu
Struktura vyladěná pro vyhledávače
Hromadné akce se zbožím
Nástroje pro marketingové specialisty a SEO
Designy - atraktivní, responzivní a snadno upravitelné
Široké možnosti napojování, exportů a importů
Mezinárodní provoz (nezávislé e-shopy s centrálním řízením)
Vždy včas připraveno na novou legislativu (GDPR, EET apod.)
Další klíčové vlastnosti
Centrální sklad
Centrální cenotvorba pro každou zemi
Centrální evidence objednávek
Centrální napojení na účetní systém
Centrální napojení na logistický systém
Centrální nastavení doprav a plateb
Fakturace v jazyce zákazníka a zároveň účetním jazyce
- Samostatné e-shopy pro každou zemi s nezávislým nastavením: designu, obsahu, SEO, akcí, marketingu, měřicích kódů, feedů
Profesionální překlady
Lokální platební brány v různých zemích
Lokální srovnávače a certifikáty
Správné zpracování zahraničních cen, DPH
Specifické dopravy a ceny doprav pro různé skupiny zemí
Podporované zahraniční srovnávače zboží
Jak probíhá dodání e-shopu
1
Analýza
Vždy s klientem projdeme obchodní záměr a technické požadavky a navrhneme, jak je naplnit pomocí naší platformy.
2
Návrh struktury a designu
Na základě firemní identity, barev, loga, typu sortimentu a dalších aspektů navrhneme strukturu a design e-shopu.
3
Vytvoření a spuštění e-shopu
Zrealizujeme designové a funkční požadavky, naimportujeme data, provedeme veškerá napojení na další systémy a vše důkladně otestujeme. Stavíme na ověřeném a funkčním systému.
4
Provozní podpora
Spuštěním e-shopu do ostrého provozu naše spolupráce nekončí. Vždy jsme k dispozici pro podporu a další rozvoj e-shopu.
Máte dotazy? Chcete si e-shop vyzkoušet? Napište nám
Chcete předběžnou kalkulaci ceny e-shopu?
Vyplňte nám prosím dotazník, který obsahuje zásadní body, které ovlivňují celkovou pracnost dodání e-shopu. Pokud budeme potřebovat upřesnění, ozveme se Vám zpět. Pokud budete mít dotazy k uvedeným otázkám, neváhejte nás kontaktovat.
Dotazník pro předběžnou kalkulaci