Pomáháme našim klientům růst

Kdo jsme

Jsme tým profesionálů fungující společně jako perfektně vyladěný stroj. Přání našich klientů umíme pochopit, promyslet, převést do vizuální podoby a zrealizovat. Projekty, které realizujeme, na internetu rostou stejně jako naši klienti.

Každý člen našeho týmu zanechává v našich službách a produktech svůj vlastní rukopis. Co mají všichni společného, je chytrý přístup a smysl pro detail.


Přesvědčte se sami.

Historie firmy

2022

Je to jízda, děje se toho spousta, máme super lidi, super produkty a super zákazníky. Co z toho plyne?

Potřebujeme opět o něco nakynout




2021

Tento rok je z hlediska vývoje a obchodu opravdu intenzivní.

E-shopová platforma

OSS, další země, další napojené účetní systémy, nové automatizace, nové designy, noví nároční klienti...

Nardo Service Desk

Velké množství nových funkcí včetně základu CRM modulu, napojení na naší e-shopovou platformu a celkový refactoring systému.

Noví zajímaví klienti přináší nové způsoby používání systému, které jsme musíme podpořit vývojem. Výsledek je super, Service Desk již může používat skoro každý a konečně řešíme i podstatný detail, kterým je jméno. Registrujeme ochrannou známku pro celou EU a tím slovem, které je předmětem ochrany, je slovo NARDO. To bude základem názvu všech našich produktů zaměřených na komunikaci s spolupráci. 




2020

Další a další funkce a země naší platformy pro mezinárodní e-shopy.

Service Desk je definitivně nejen nástrojem pro správu požadavků, ale kompletní platformou pro komunikaci a spolupráci.




2019

Pokračuje vývoj řešení pro mezinárodní e-shopy. Naši obchodníci již prodávají do PL, DE, AT, SK, HU, ES a chystáme další země.

Naše Service Desk řešení již úspěšně konkuruje tradičním zahraničním řešením a vzbuzuje zájem jak u provozovatelů e-shopů, tak u dalších firem.

Náš marketingový tým úspěšně pomáhá klientům v růstu a expanzi do zahraničí.




2018

Soustředíme se na mezinárodní e-shopy, velký nárůst zájmu klientů o naše řešení nás drží v plném nasazení.

Budujeme komunitu se zájmem o vše kolem mezinárodního prodeje.

Expandujeme na Slovensko a připravujeme se na expanzi do dalších zemí.

Plníme sen markeťákům, spouštíme pokročilý blogovací systém.

Posilujeme tým, vývoj běží na plné obrátky..

Uvádíme na trh další generaci našeho helpdeskového systému.

Nasazujeme další generaci řešení pro mezinárodní e-shopy.




2017

Začátek roku je ve znamení velkého vývoje.

Spouštíme modul detailních prodejních statistik.

Zavádíme podporu EET v našich e-shopech.

Spouštíme platformu pro mezinárodní prodej (multishop) a díky našemu unikátnímu řešení obratem začínáme realizovat klientské mezinárodní e-shopy.




2016

Intenzivně pokračujeme ve vývoji všech našich produktů.

Zaměřujeme se na podporu designu a marketingu.

Nasazujeme novou verzi inzertního portálu.

Rozšiřujeme tým a poskytujeme našim klientům detailní 
podporu v oblasti online marketingu.




2015

Nasazujeme druhou verzi designeru, dropshipping platformu
a posilujeme vývoj informačních systémů.

Dodáváme první verzi hotelového rezervačního systému.

Realizujeme stále více webových stránek a e-shopů a rozšiřujeme tým.




2014

Nasazujeme vlastní ticketing systém, CRM systém a interní komunikační platformu.

Všechny naše aplikace vytváříme již plně responzivní.

Spouštíme první verzi designeru přímo v administraci stránek.




2013

Rozšiřujeme portfolio aplikací o inzertní portály a katalogy.




2012

Spouštíme druhou generaci systému optimalizovanou pro velké e-shopy.




2011

Nasazujeme první verzi našeho systému pro vývoj webových aplikací.




2010

 Formujeme tým profesionálů.



Napište nám

Kontaktní formulář

Obchodní oddělení

Technická podpora

Zavolejte nám

Napište nám