Systém zpracovává informace o platbách na účet pomocí e-mailových výpisů z banky. Po přijetí e-mailové notifikace o pohybu na účtu, systém automaticky změní stav platby u konkrétní objednávky (na základě variabilního čísla) v administraci e-shopu.
- V levém sloupku administrace klikněte na Číselníky / Bankovní účty.
- Klikněte na tlačítko Přidat bankovní účet v horním menu.
- Zadejte název, číslo bankovního účtu a kód ČSOB. Stejným způsobem lze připojit i slovenský účet u ČSOB. Zaškrtněte políčko "aktivní" a klikněte na tlačítko Přidat.
- Dalším krokem je připojení samotné e-mailové adresy pro příjem výpisů z banky. Doporučujeme vytvoření samostatné schránky pouze pro tento účel. Do jedné e-mailové schránky lze přijímat výpisy z české i slovenské ČSOB.
- Pokud již máte e-mailovou schránku vytvořenou, lze ji nyní připojit v levém sloupku administrace po kliknutí na E-maily / Platba převodem - schránky.
- Klikněte na tlačítko Nová schránka v horním menu.
- Zadejte e-mailovou adresu, přihlašovací jméno a heslo.
Vyplňte nastavení poštovního serveru IMAP údaji od Vašeho poskytovatele e-mailu.
Zaškrtněte bankovní účet, který bude mít tuto schránku nastavenou pro příjem výpisů.
Nastavení pro uživatele e-mailových schránek od Weby24:
Adresa serveru: mail.movis.cz
TCP port: 993
Typ šifrovaného spojení: SSL
Nastavení e-mailových upozornění o zaplacení objednávky
Jakmile se stav nějaké objednávky automaticky změní na "zaplaceno", systém odešle notifikaci na vybranou e-mailovou adresu. Tuto adresu lze nastavit v Nastavení / Základní nastavení na záložce E-maily v sekci Eshop - objednávka zaplacena.
Nastavení tolerance při párování plateb
- V levém sloupku administrace klikněte na Nastavení / Základní nastavení.
- Na záložce Platby v sekci Tolerance při párování plateb nastavte požadovanou toleranci rozdílu u příchozích plateb, při které se objednávka automaticky označí za zaplacenou (výchozí hodnota je 0.99 Kč kvůli chybějícím haléřům).
- Aktivujte toleranci označením možnosti Ano a nastavení uložte.