Kdo jsme
Jsme tým profesionálů fungující společně jako perfektně vyladěný stroj. Přání našich klientů umíme pochopit, promyslet, převést do vizuální podoby a zrealizovat. Projekty, které realizujeme, na internetu rostou stejně jako naši klienti.
Každý člen našeho týmu zanechává v našich službách a produktech svůj vlastní rukopis. Co mají všichni společného, je chytrý přístup a smysl pro detail.
Přesvědčte se sami.
Historie firmy
2022
Je to jízda, děje se toho spousta, máme super lidi, super produkty a super zákazníky. Co z toho plyne?
Potřebujeme opět o něco nakynout
2021
Tento rok je z hlediska vývoje a obchodu opravdu intenzivní.
E-shopová platforma
OSS, další země, další napojené účetní systémy, nové automatizace, nové designy, noví nároční klienti...
Nardo Service Desk
Velké množství nových funkcí včetně základu CRM modulu, napojení na naší e-shopovou platformu a celkový refactoring systému.
Noví zajímaví klienti přináší nové způsoby používání systému, které jsme musíme podpořit vývojem. Výsledek je super, Service Desk již může používat skoro každý a konečně řešíme i podstatný detail, kterým je jméno. Registrujeme ochrannou známku pro celou EU a tím slovem, které je předmětem ochrany, je slovo NARDO. To bude základem názvu všech našich produktů zaměřených na komunikaci s spolupráci.
2020
Další a další funkce a země naší platformy pro mezinárodní e-shopy.
Service Desk je definitivně nejen nástrojem pro správu požadavků, ale kompletní platformou pro komunikaci a spolupráci.
2019
Pokračuje vývoj řešení pro mezinárodní e-shopy. Naši obchodníci již prodávají do PL, DE, AT, SK, HU, ES a chystáme další země.
Naše Service Desk řešení již úspěšně konkuruje tradičním zahraničním řešením a vzbuzuje zájem jak u provozovatelů e-shopů, tak u dalších firem.
Náš marketingový tým úspěšně pomáhá klientům v růstu a expanzi do zahraničí.
2018
Soustředíme se na mezinárodní e-shopy, velký nárůst zájmu klientů o naše řešení nás drží v plném nasazení.
Budujeme komunitu se zájmem o vše kolem mezinárodního prodeje.
Expandujeme na Slovensko a připravujeme se na expanzi do dalších zemí.
Plníme sen markeťákům, spouštíme pokročilý blogovací systém.
Posilujeme tým, vývoj běží na plné obrátky..
Uvádíme na trh další generaci našeho helpdeskového systému.
Nasazujeme další generaci řešení pro mezinárodní e-shopy.
2017
Začátek roku je ve znamení velkého vývoje.
Spouštíme modul detailních prodejních statistik.
Zavádíme podporu EET v našich e-shopech.
Spouštíme platformu pro mezinárodní prodej (multishop) a díky našemu unikátnímu řešení obratem začínáme realizovat klientské mezinárodní e-shopy.
2016
Intenzivně pokračujeme ve vývoji všech našich produktů.
Zaměřujeme se na podporu designu a marketingu.
Nasazujeme novou verzi inzertního portálu.
Rozšiřujeme tým a poskytujeme našim klientům detailní
podporu v oblasti online marketingu.
2015
Nasazujeme druhou verzi designeru, dropshipping platformu
a posilujeme vývoj informačních systémů.
Dodáváme první verzi hotelového rezervačního systému.
Realizujeme stále více webových stránek a e-shopů a rozšiřujeme tým.
2014
Nasazujeme vlastní ticketing systém, CRM systém a interní komunikační platformu.
Všechny naše aplikace vytváříme již plně responzivní.
Spouštíme první verzi designeru přímo v administraci stránek.
2013
Rozšiřujeme portfolio aplikací o inzertní portály a katalogy.
2012
Spouštíme druhou generaci systému optimalizovanou pro velké e-shopy.
2011
Nasazujeme první verzi našeho systému pro vývoj webových aplikací.
2010
Formujeme tým profesionálů.